Milli futbolcu Merih Demiral, Dünya Kupası vedası için özür diledi

Milli futbolcu Merih Demiral, A Milli Futbol Takımı'nın 2026 FIFA Dünya Kupası'ndan elenmesinin ardından sosyal medya hesabından bir özür mesajı yayımladı.

A Milli Futbol Takımı'nın turnuvaya vedasının kesinleşmesi üzerine Demiral, Instagram hesabı üzerinden bir açıklama yaptı. Gruptan çıkma şansı kalmayan Türkiye, son maçını ABD ile oynayacak.

Yaşattığımız hayal kırıklığı için özür diliyoruz

Tecrübeli oyuncu, paylaşımında şu ifadelere yer verdi: "Türk milletinin başımızın üstünde yeri var. Bizi alkışlamayı da, eleştirmeyi de en iyi milletimiz bilir. Milletimizin yaptığı her eleştiriyi saygıyla karşılıyor, haklı buluyoruz. Bu turnuvaya büyük hayallerle geldik ancak ne yazık ki hayallerimizin çok uzağında kaldık. Yaşattığımız hayal kırıklığı ve üzüntü için tüm milletimizden içtenlikle özür diliyoruz."

Demiral, açıklamasını şöyle sürdürdü: "Sahada son düdüğe kadar, terimizin son damlasına kadar mücadele ettik. Ancak bunun yeterli olmadığını biliyor ve sorumluluğunu alıyoruz. 7'den 70'e hepinizi üzdüğümüzün, beklentilerinizi karşılayamadığımızın farkındayız. Ay-yıldızlı formaya layık olabilmek ve milletimizi yeniden gururlandırabilmek için her zaman daha çok çalışacağız."

İLGİLİ HABERLER