Dışişleri Bakanı Hakan Fidan, Katar Başbakanı ve Dışişleri Bakanı Muhammed bin Abdurrahman Al Sani ile telefon görüşmesi yaptı. Dışişleri Bakanlığı kaynaklarından alınan bilgiye göre, görüşme iki ülke arasında gerçekleşti.
Müzakereler masaya yatırıldı
Bakan Fidan ve Katar Başbakanı Al Sani, ABD ile İran arasında dün İsviçre'de başlayan barış müzakerelerinin ilk oturumu hakkında değerlendirmelerde bulundu.